Célok: határozott megjelenés, átlátható, informatív
Az Europe Freight egy logisztikával foglalkozó cég, amely nem csak Magyarországon, hanem egész Európában tevékenykedik. Első körben szükség volt egy egyszerű, picit játékos, ugyanakkor határozott logóra, ami ikonként is alkalmazható. Minden ügyfélkérést meghallgatunk és a lehető legjobban szeretjük teljesíteni.
Második lépésben túlestünk a webdesign tervezésen, ahol az arculat színeiből kiindulva a narancs-fehér és a fekete különböző árnyalatai dominálnak. Fontos volt az átláthatóság és hogy minden a felhasználó kezénél legyen. Például a nyelv váltás a fejléc jobb oldalán.
Az oldal elkészítése során egyértelmű volt már a dolgunk, csak mindennek reszponzívan kellett működni, méghozzá mind a 3 nyelven. Magyarul, németül és angolul is. Ez néha jelent egy kis kihívást, hiszen mindenki ismeri a német szavak hosszúságát, aki nem, nézzen utána! 😀
Amikor elkészültünk mindennel és a webkarbantartásban is sikerült megállapodnunk, akkor jött még egy utolsó elem, amire felkértek minket. Az pedig nem más volt, mint egy szórlap megalkotása (Flyer). Hiszen sok cégnek be kell mutatkoznia egy logisztikai cégnek, így nem véletlen, hogy kell egy digitális szórólap erre a célra. Persze, ez is 3 nyelven kellett, hiszen mindenhonnan érkeznek ügyfelek az Europe Freight-hoz.
Innen is üdv nekik és reméljük sokáig folytatjuk majd a közös munkát, mi továbbra is állunk rendelkezésre.