Közösségi média

Segítünk kiigazodni a közösségi media csatornákon, legyen szó stratégiáról, tartalom gyártásról, grafikáról vagy reklámról!

Közösségi média - kapcsolattartás

A közösségi média a legyorsabban fejlődő és egyben legfiatalabb kommunikációs csatorna.

Egy vállalat vagy márka számára kötelező a jelenlét, hogy folyamatosan kapcsolatban maradhasson fogyasztóival és fenntartsa a márkája iránti érdeklődést.

Segítségünkkel a megfelelő stratégiával, a megfelelő felületen és megfelelő módon fogsz tudni kommunikálni és tartalmaiddal kitűnni versenytársaid közül.

„Gondolj csak bele, mit csinálnak ma az emberek a Facebookon. Tartják a kapcsolatot a barátaikkal és a családjukkal, de kialakítanak maguknak egy képet és identitást is, ami bizonyos értelemben a márkájuk. Kapcsolatba lépnek azzal a közönséggel, amelyhez kapcsolódni akarnak. Szinte hátrány, ha nem vagy jelen rajta.” – Mark Zuckerberg

A megfelelő tartalom felértékelődik!

Meglévő és leendő fogyasztóid egyre több időt töltenek a közösségi média felületeken. Ez nagyszerű lehetőséget biztosít arra, hogy népszerűsítsd a márkádat, kommunikálj fogyasztóiddal, erősítsd az elköteleződésüket márkád iránt, valamint megismerd a véleményüket.

Azonban ezeken a platformokon is nagy a verseny a fogyasztói figyelem elérésért. Ezért nem mindegy milyen tartalmakat és milyen rendszerességgel posztolsz, teszel közzé. A felhasználók a különleges és egyedi bejegyzéseket, történeteket keresik, amik mélyebb tartalommal bírnak.

Ezeknek a tartalmaknak, a tartalmak struktúrájának megalkotása nem egyszerű feladat, de segítségünkkel hamar beletanulhatsz a tartalomgyártás és tervezés folyamatába.

közösségi média koolidea

Hatékony lehetőség, de időigényes!

A sikeres közösségi média kommunikáció egyik alapelve a konzisztens tartalom kihelyezés. Ez sok időt és energiát felemészt, ezért vállalkozásod napi teendői mellett nem biztos, hogy jut idő a folyamatos tartalomgyártásra és a fogyasztóiddal való kommunikációra.

Ebben az esetben is tudunk segíteni a megfelelő tartalmak elkészítésében, közzétételében és a fogyasztói kérdések megválaszolásában.

Facebook

A legrégebbi és legnagyobb felhasználói bázissal rendelkező közösségi média felület. A felhasználók széles spektruma megszólítható a felületen. Tartalom szempontjából szöveges, képi és videós tartalmakat is megoszthatsz követőiddel.

Instagram

A minőségi képi és videós tartalmak felülete, globálisan több, mint 1 milliárd regisztrált felhasználóval. Jellemzően a fiatalabb generáció használja napi szinten.

TikTok

A feltörekvő videós platform, ami eredetileg a Z generáció platformja volt, de népszerűsége egyre jelentősebb az idősebb generációk körében is.

YouTube

A legismertebb videós platform. A tartalmaknak csak a kreativitás szabhat határt. Napjainkban a felhasználók nagyrésze már a TV-jén is a felületet nézi a hagyományos Tv-csatornák kárára.

Kinek ajánljuk a közösségi média kommunikációt?

Magadra ismertél? Akkor keress minket bizalommal!

Kíváncsi vagy min módosítanánk, hogy még hatékonyabb legyen a közösségi média kommunikációd?

1. Keress meg minket és küld el azt a felületedet, amihez jól jönne a segítség.

2. Megvizsgáljuk a felületet és 3db javaslatot megosztunk veled! INGYEN!

3. Amennyiben további segítségre van szükséged, vagy szívesen dolgoznál velünk, úgy egy konzultáció keretein belül átbeszéljük a lehetséges együttműködés kereteit!

Miben tudunk segíteni?

Vedd fel velünk a kapcsolatot közösségi média felületeinken vagy írj egy e-mailt nekünk!