Tanácsadásra van szükséged, milyen felületeken népszerűsítsd márkádat? Facebookon vagy Instagramon hirdetnéd vállalkozásod? Google Ads felületén reklámoznál? Waze segítségével hatékonyan érnéd el az autóval közlekedőket? Ebben is segítünk!
Az online marketing a leghatékonyabb módja vállalkozásod népszerűsítésének. A közösségi média felületein különböző célok meghatározásával tudjuk reklámozni termékedet vagy szolgáltatásodat. A Google Ads felületén potenciális vásárlókat tudsz terelni weblapodra vagy akár fizikai boltodba. Autóval közlekedőket szólítanád meg közvetlenül a Waze segítségével? Konkrét elképzelésed van milyen felületen promótálnád márkádat, de szívesen átbeszélnéd egy külső szemlélővel az elképzelésed? Jó helyen jársz!
„Aki azért nem költ reklámra, hogy pénzt takarítson meg, az ennyi erővel az óráját is megállíthatná, hogy időt takarítson meg.”
– Henry Ford
Az online marketing segítségével hatékonyan tudjuk reklámozni márkádat. Célcsoportodat megfelelően meghatározva csak azokhoz fog eljutni üzenetedet, akiknek tényleg releváns a reklám, így nem költesz feleslegesen.
Kampányaidat gyorsan és rugalmasan hozzuk létre, azonnal reagálhatunk az üzleti környezetedben történő változásokra. A reklám eredményeit folyamatosan nyomon követjük, ha szükséges azonnal módosítást hajtunk végre benne, hogy még jobb eredményt érjünk el.
A kampány végén kiértékeljük az eredményeket és a tanulságokat levonva alakítjuk ki a következő kampányt.
A legrégebbi és legnagyobb felhasználói bázissal rendelkező közösségi média felület. A különböző kampány célok mellett a felhasználók érdeklőési kör szerinti megcélozhatósága teszi igazán különlegessé a platfomot. 3 fő kampány célt határozhatunk meg a Facebook Ads-rendszerén belül:
Ismertség erősítése: A felhasználók körében népszerűsíthetjük márkádat vagy termékedet/szolgáltatásodat.
Érdeklődés felkeltése: A felhasználókat a meghatározott cél elérése ösztönözzük a webhely meglátogatásétól, applikáció telepítésén át, az üzenet küldéséig.
Konverzió ösztönzés: A felhasználókat egy konkrét konverziós cél elérésére ösztönözzük, mint termék vásárlása a webshopodban, vagy az üzleted felkeresésére.
Említettük a különleges célzási rendszert, amivel kitűnik a Facebook a konkurenciából. Mivel a Facebook szinte a mindennapi életünk része és sok órát töltünk a felületen, így a rendszer nagyon sok információt tud rólunk, mit szeretünk, merre jártunk, milyen márkákat kedvelünk, vagy éppen milyen új termék vagy szolgáltatást fogunk a közeljövőben vásárolni. Emellett remarketingelni is tudjuk eddigi vásárlóidat, így ösztönözve az újbóli vásárlást.
Az Instagramon a Facebookhoz hasonló kampány célokat tudunk meghatározni és hasonló módon tudjuk targetálni hirdetéseinket. Ezen a felületen is márkád ismertségét tudjuk növelni, az érdeklődést tudjuk felkelteni a márkád iránt, vagy konverzióra tudjuk ösztönözni a felhasználókat.
Egyedül a reklámok elhelyezése történik másképpen:
Instagram feed-ben: márkaismertséget, elérést, forgalmat, video megtekintést, app letöltést, lead generálást, üzenet küldést, konverziót, engagementet, katalógus értékestést és bolti forgalmat ösztönző reklámokat helyezhetünk el.
Instagram story-ban pedig: márkaismertséget, elérést, forgalmat, videó megtekintést, app letöltést, lead generálást és konverziót ösztönző kampányokat futtathatunk.
Az egyik legismertebb platform, ahol népszerűsítheted márkádat. Nagyszerűsége abban rejlik, hogy a felhasználók csak meghatározott területen, meghatározott időben fogják látni hirdetésedet, amikor valójában érdeklődnek a terméked/szolgáltatásod iránt. Fizetni pedig csak akkor fogsz, ha valóban rá is kattintanak a hirdetésedre.
A Google Ads rendszerében is többféle hirdetési cél közül választhatsz: növelheted online forgalmadat, növelheted a bejövő hívások számát, vagy növelheted bolti látogatóid számát.
Nem kell attól félned, hogy a hirdetési költségek idővel elszállnak, hisz a rendszer csak annyit költ, amennyit előre meghatározol, legyen bármekkora is az összeg.
A világ legnagyobb közösségen alapú forgalmi és navigációs applikációja. A Waze Ads segítségével a legmegfelelőbb pillanatban tudod megszólítani a felhasználódat. Reklámok segítségével növelheted boltod forgalmát, márkád ismertségét és megszólíthatod a közeledben lévő felhasználókat.
Minek költenél óriásplakát reklámra, ha költséghatékonyan azt tudod megszólítani, aki igazán fontos neked a márkád növekedése szempontjából?
Magadra ismertél? Akkor keress minket bizalommal!
1. Keress meg minket márkáddal, amit reklámozná.
2. Megvizsgáljuk a terméket/szolgáltatást és 3db javaslatot megosztunk veled! INGYEN!
3. Amennyiben további segítségre van szükséged, vagy szívesen dolgoznál velünk, úgy egy konzultáció keretein belül átbeszéljük a lehetséges együttműködés kereteit!
Vedd fel velünk a kapcsolatot közösségi média felületeinken vagy írj egy e-mailt nekünk!
Legyen szó logó- és arculattervezésről, névjegykártyáról, önéletrajz design-ról vagy a virtualitás mezején weboldal, weblap designról és annak teljes körű karbantartásáról.
A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk (méghozzá dupla csokisat). Ha elfogadja ezeket a sütiket, akkor olyan adatokat dolgozhatunk fel ezen az oldalon, mint a böngészési viselkedés vagy az egyedi azonosítók. A hozzájárulás elmulasztása vagy visszavonása bizonyos funkciókat hátrányosan érinthet.