Célok: átlátható, reszponzív, letisztult
Amikor átvettük a Pecaparti webshopját, akkor egy design tervet követően gatyába ráztuk a weboldalt. Javítottunk első körben a logón, majd kipofoztuk a fejlécet és a láblécet. Ezután pedig jöhetett a kezdőlap, képcserékkel. Majd a többi aloldal, shop oldal, termék oldalt stb.
Egy hírlevél rendszer is bekötésre került, amire a láblécben is könnyedén fel lehet iratkozni egy e-mail cím megadását követően. A kezdőlapon a legfontosabb elem a kezdőképen lévő slider, aminek a folyamatos cserélésének lehetőségét biztosítani kellett. Az üzlet oldal kapott egy letisztult termék szűrőt egy kategória, ár, márka és akciós termék szűrővel. Amikor íródik ez a referencia feltöltésünk, akkor közel 3 000 termékkel rendelkezik a shop.
Jó sok márka és termék elérhető a Pecapartinál, reméljük, hogy a vásárlók könnyedén megtalálják a nekik valót! 😉